Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Kui oled näinud kusagil "põõsas" Eesti Nokiat vedelemas
anna meile teada, ehk suudame mõtet edasi arendada...

Juhul, kui nägid korterit, mille hinnas tavapärasest vähem nulle...
või ehitamisel kasutati zelatiini.. sosista meile ka.


Kõik head vestlused teretulnud !
Forum rules
Üldiselt, siin kirjutades austa häid tavasid, ära sõima...ole lihtsalt inimene...rohkem palveid pole

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby pop » 28 Apr 2021 16:38

ja veel natuke samasse sektorisse - väga hea video Veritasiumilt nn "planned obsolescence" teemal (Apple tema videosid ilmselt toetama ei hakka ;)

https://www.youtube.com/watch?v=j5v8D-alAKE
(ja see 120 a järjest põlenud pirn on kah suht muljettavaldav)

===============
selle taustal on mul olnud kogu aeg natuke naljakas kuulata tehnokrati jt kohati natuke orgasmisegust kilkamist kui mõne uue äppli junni nupp ümmarguse asemel nt ovaalseks muudetakse. Äppel oli siin lihtsalt näide (mida kasutas ka "Ve" ise), js ma pole ka siiamaani saanud aru mida teeb Macbook Air rohkem/kiiremini kui täpselt sama palju maksev 13 tolline äriklassi Dell XPS (küll tean vastupidist, eriti linuxis), mille nähtav ekraan on isegi pikem, kuigi veidi madalam - ja näppida on olnud võimalik õuna üsna põhjalikult.)
pop
 

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby td » 28 Apr 2021 17:55

George Gammon meets Rollo Tomassi ehk kõik mulle vanad tuttavad jutuuberid saavad varem või hiljem omavahel kokku. Jutt on sellest, mis on viga tänases ühiskonnas meeste-naiste suhtese ja sellest tulenevalt ka laiemalt (MGTOW teemaga tuttavatel inimestel pole siin midagi eriti uut, aga hea mittepoliitkorrektne taustakuulamine)
https://youtu.be/rq06ZhFxQpI?t=436
td
 
Posts: 15987
Joined: 13 Feb 2008 16:23

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby td » 28 Apr 2021 18:03

neto wrote:Kõige vasakpoolsemas reas lähevad kiiremad ka 140 pealt vupsti ja vupsti mööda (nii 200 ga ja rohkem). Olen imestanud, et seda tehakse sageli just mingite vanade ja prostade autodega, paljud Renault mudelid sealhulgas.

Rootsis-Norras on pigem Audi ja VW (ning BMW) need, millega kiirust ületades silmapiiri taha sõidetakse.
td
 
Posts: 15987
Joined: 13 Feb 2008 16:23

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby spl » 28 Apr 2021 18:28

Puhas regionaalne diskrimineerimine ! St kui vaktsineerimispass võetakse kasutusele, saab riigi silmapilgutamata kohtusse anda, kellel natuke raha on ja tahaks seda duubeldada.

https://www.err.ee/1608193657/ida-virumaal-kaivitub-1-1-vaktsineerimise-mudel

---

Natuke segaduses UV ei tapa ju kohe seda viirust vaid see peab ringlema ka UV kiirguses. :roll: Seade meenutab natuke rikkurist peoperemehe abivahendit, et külalised villasse ei oksendaks :lol:

https://www.postimees.ee/7235824/riik-ostab-koolidele-eesti-firma-kaelaskantavad-ohupuhastid
spl
Site Admin
 
Posts: 18092
Joined: 12 Feb 2008 20:59

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby neto » 28 Apr 2021 18:49

td wrote:
neto wrote:Kõige vasakpoolsemas reas lähevad kiiremad ka 140 pealt vupsti ja vupsti mööda (nii 200 ga ja rohkem). Olen imestanud, et seda tehakse sageli just mingite vanade ja prostade autodega, paljud Renault mudelid sealhulgas.

Rootsis-Norras on pigem Audi ja VW (ning BMW) need, millega kiirust ületades silmapiiri taha sõidetakse.

Einoh eks Saksas on ka need margid eelkõige, aga üllatavad just mingid rondid Opelid, Fordid, Renault'd jne. Muidugi on sellised kiirused sealmaal täiesti legaalsed, kui muidudgi mingil põhjusel (avarii, teetööd, halb ilm) piiravaid märke väljas ei juhtu olema. Piiramatu kiirus autobahnil on umbes nagu USA-s tulirelva omamise õigus. Pidevalt võetakse kuskil teema üles piirkiiruse kehtestamiseks, aga siiani pole sellest asja saanud.
Last edited by neto on 28 Apr 2021 20:07, edited 1 time in total.
neto
 
Posts: 514
Joined: 26 Mar 2009 13:10

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby oliver253 » 28 Apr 2021 19:05

neto wrote:Muidugi on palju kiirustavaid sportautosid ja muidu igasugu ägedaid pille, mis lasevad lõdvalt minna üle 250.


Huvitav on see, et Autobahnil saavad sama teed jagada aeglased veokid, 130km/h soovitusliku kiirusega kulgevad tavasõitjad ja piiranguteta lõikudel kogu spidomeetri ulatust kasutavad juhid, aga hukkunuid on Euroopa keskmise jagu. 2x rohkem, kui Suurbritannias, aga 2x vähem, kui USAs.
oliver253
 
Posts: 54
Joined: 10 Jan 2016 02:06

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby td » 28 Apr 2021 19:25

pop wrote:ja veel natuke samasse sektorisse - väga hea video Veritasiumilt nn "planned obsolescence" teemal (Apple tema videosid ilmselt toetama ei hakka ;)

https://www.youtube.com/watch?v=j5v8D-alAKE
(ja see 120 a järjest põlenud pirn on kah suht muljettavaldav)

veel üks video samasse seeriasse ehk miks Mc Donalds "ei taha" pahatihti jäätist pakkuda
https://youtu.be/SrDEtSlqJC4?t=632
td
 
Posts: 15987
Joined: 13 Feb 2008 16:23


Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby neto » 28 Apr 2021 20:26

oliver253 wrote:
neto wrote:Muidugi on palju kiirustavaid sportautosid ja muidu igasugu ägedaid pille, mis lasevad lõdvalt minna üle 250.


Huvitav on see, et Autobahnil saavad sama teed jagada aeglased veokid, 130km/h soovitusliku kiirusega kulgevad tavasõitjad ja piiranguteta lõikudel kogu spidomeetri ulatust kasutavad juhid, aga hukkunuid on Euroopa keskmise jagu. 2x rohkem, kui Suurbritannias, aga 2x vähem, kui USAs.

Tuleb seejuures silmas pidada kasvõi UK-ga võrreldes kordades suuremat liikluskoormust Saksa teedel. Peaaegu kogu Euroopa transiit liigub mingi osa marsruudist autobahnidel. Kõige sagedasemad liiklusõnnetused toimuvad just kuni 90 km/h piirkiirusega liikuvate veokitega. Tüüpiline õnnetus on veokite omavaheline tagant otsasõit. Tihti on mingitel lõikudel (just eriti rekarajal) ootamatud aeglustused ja pidurdused kuni täieliku peatumiseni. Paljud veokijuhid tegelevad kõrvaltegevustega ja ei pane tähele ning põrutavad teisele veokile tagant sisse. Tagajärjeks on sageli tähelepanematu veokijuhi surm, kes litsutakse haagise massiga laiaks. Veokijuhtide kvaliteet on viimastel aastatel tohutult langenud tänu valdavale renditööjõule Ukrainast, Moldaaviast, Rumeeniast jne. Isegi poolakad ei viitsivat enam ise sõita.
neto
 
Posts: 514
Joined: 26 Mar 2009 13:10

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby td » 28 Apr 2021 20:46

une kohta aastal 2021 ehk miks hommik on õhtust targem
https://youtu.be/dUyiRnA23Wk?t=409
td
 
Posts: 15987
Joined: 13 Feb 2008 16:23

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby projekteerija » 29 Apr 2021 00:23

neto wrote:Ehee!
https://www.err.ee/1608193843/renault-p ... ile-tunnis
Saksas nüüd Renault müük küll langeb. :lol:

Tavaliselt sõidan Saksas autobahnil rahulikult nii 130-140 km tunnis. Mõnikord lasen ka kiiremini, aga vaid siis, kui on päriselt kiire. Kõige vasakpoolsemas reas lähevad kiiremad ka 140 pealt vupsti ja vupsti mööda (nii 200 ga ja rohkem). Olen imestanud, et seda tehakse sageli just mingite vanade ja prostade autodega, paljud Renault mudelid sealhulgas. Muidugi on palju kiirustavaid sportautosid ja muidu igasugu ägedaid pille, mis lasevad lõdvalt minna üle 250. Teinekord olen ise ka kõige vasemas reas möödasõidul 160-170ga ja siis näed, kuidas tagant lähenevad kiirelt tuled, millega muidugi metsikult vilgutatakse.

Aga milleks prantsuse autotootjale see 180-ndki ? Nüüd juba üle aasta või oli seda rohkem pole tavalistel teedel (alla nelja raja ja põrkepiirdeta jms. detailideta) üle 80 km/h lubatud seal kusagil. Sellega nad saavutasidki hukkunute jms. kiire languse. Eesmärk on aga nullvisoon. Seega peagi alandatakse ka kiirteedel sõidukiiruseid. Hollandlased tegid seda EL survel juba mullu. Ka Sakslastel seisavad ees muutuste ajad...Poliitikud seda teemat näppida ei soovi (ka rullnoka hääl on neile oluline) aga pean võimalikuks, et hoopis Saksa enda autotööstus võib samaga Renaultile järgneda.
projekteerija
 

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby Rr009 » 29 Apr 2021 13:05

Td, kas oskad soovitada mingit reaalselt toimivat kodust tervise kontrollimise masinat mis annaks võimaluse a la päevikut pidada ja numbreid enesetundega siduda...
Rr009
 

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby spl » 29 Apr 2021 13:09

spl
Site Admin
 
Posts: 18092
Joined: 12 Feb 2008 20:59

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby neto » 29 Apr 2021 13:23

projekteerija wrote:
neto wrote:Ehee!
https://www.err.ee/1608193843/renault-p ... ile-tunnis
Saksas nüüd Renault müük küll langeb. :lol:

Tavaliselt sõidan Saksas autobahnil rahulikult nii 130-140 km tunnis. Mõnikord lasen ka kiiremini, aga vaid siis, kui on päriselt kiire. Kõige vasakpoolsemas reas lähevad kiiremad ka 140 pealt vupsti ja vupsti mööda (nii 200 ga ja rohkem). Olen imestanud, et seda tehakse sageli just mingite vanade ja prostade autodega, paljud Renault mudelid sealhulgas. Muidugi on palju kiirustavaid sportautosid ja muidu igasugu ägedaid pille, mis lasevad lõdvalt minna üle 250. Teinekord olen ise ka kõige vasemas reas möödasõidul 160-170ga ja siis näed, kuidas tagant lähenevad kiirelt tuled, millega muidugi metsikult vilgutatakse.

Aga milleks prantsuse autotootjale see 180-ndki ? Nüüd juba üle aasta või oli seda rohkem pole tavalistel teedel (alla nelja raja ja põrkepiirdeta jms. detailideta) üle 80 km/h lubatud seal kusagil. Sellega nad saavutasidki hukkunute jms. kiire languse. Eesmärk on aga nullvisoon. Seega peagi alandatakse ka kiirteedel sõidukiiruseid. Hollandlased tegid seda EL survel juba mullu. Ka Sakslastel seisavad ees muutuste ajad...Poliitikud seda teemat näppida ei soovi (ka rullnoka hääl on neile oluline) aga pean võimalikuks, et hoopis Saksa enda autotööstus võib samaga Renaultile järgneda.

Osad poliitikud soovivad seda teemat vägagi näppida - loomulikult roosarohemanna edendajad. SPD-l on see lausa ametlik valimiskampaania teema. Käesolev Bundestagi koosseis igatahes on senise piirkiiruse 130 tagasi lükanud. Mis saab pärast järgmisi valimis, seda muidugi ei tea. Samas ei ole asi nii mustvalge, et oleks ühel pool rullnokad ja teisel pool rohehipsterid. ADAC-i liikmete hulgas, mis hõlmab suurt osa liikluses osalejaid (läbilõige kogu ühiskonnast), on hääled umbes pooleks. Kui mingitest piirangutest alustada, võiks seda teha pigem kohalikel teedel. Kui puuduvad piiravad märgid, on lubatud 100. Sageli sõidan looklevatel teedel, kus kurvis kiiremini kui 60, oleks ohtlik, aga piiravaid märke pole. Kui seal lubatud 100-ga sõita, oleks teelt väljas. Reeglina on ohtlikes kohtades piiravad märgid ikka olemas, aga mitte igal pool. Liiklussurmade arvu poolest on autobahn võrreldes kohalike teedega 4-5 korda ohutum, seda ka praegu ja ilma piiranguteta. Kohalikel teedel võiks 100 asemel piirkiirus olla 90. Muidugi saastab mõttetu kihutamine autobahnidel rohkem keskkonda. Seda ma ei poolda küll. Kui ei ole kiire, oleks 130 igati optimaalne. Sellise kiirusega reeglina sõidangi. Aga vahetevahel on tühjal autobahnil ikka väga mõnus natuke rohkem g-jõudu tunda. :)
Last edited by neto on 29 Apr 2021 15:27, edited 1 time in total.
neto
 
Posts: 514
Joined: 26 Mar 2009 13:10




Postby teretere » 29 Apr 2021 17:06

neto wrote:
projekteerija wrote:
neto wrote:Ehee!
https://www.err.ee/1608193843/renault-p ... ile-tunnis
Saksas nüüd Renault müük küll langeb. :lol:

Tavaliselt sõidan Saksas autobahnil rahulikult nii 130-140 km tunnis. Mõnikord lasen ka kiiremini, aga vaid siis, kui on päriselt kiire. Kõige vasakpoolsemas reas lähevad kiiremad ka 140 pealt vupsti ja vupsti mööda (nii 200 ga ja rohkem). Olen imestanud, et seda tehakse sageli just mingite vanade ja prostade autodega, paljud Renault mudelid sealhulgas. Muidugi on palju kiirustavaid sportautosid ja muidu igasugu ägedaid pille, mis lasevad lõdvalt minna üle 250. Teinekord olen ise ka kõige vasemas reas möödasõidul 160-170ga ja siis näed, kuidas tagant lähenevad kiirelt tuled, millega muidugi metsikult vilgutatakse.

Aga milleks prantsuse autotootjale see 180-ndki ? Nüüd juba üle aasta või oli seda rohkem pole tavalistel teedel (alla nelja raja ja põrkepiirdeta jms. detailideta) üle 80 km/h lubatud seal kusagil. Sellega nad saavutasidki hukkunute jms. kiire languse. Eesmärk on aga nullvisoon. Seega peagi alandatakse ka kiirteedel sõidukiiruseid. Hollandlased tegid seda EL survel juba mullu. Ka Sakslastel seisavad ees muutuste ajad...Poliitikud seda teemat näppida ei soovi (ka rullnoka hääl on neile oluline) aga pean võimalikuks, et hoopis Saksa enda autotööstus võib samaga Renaultile järgneda.

Osad poliitikud soovivad seda teemat vägagi näppida - loomulikult roosarohemanna edendajad. SPD-l on see lausa ametlik valimiskampaania teema. Käesolev Bundestagi koosseis igatahes on senise piirkiiruse 130 tagasi lükanud. Mis saab pärast järgmisi valimis, seda muidugi ei tea. Samas ei ole asi nii mustvalge, et oleks ühel pool rullnokad ja teisel pool rohehipsterid. ADAC-i liikmete hulgas, mis hõlmab suurt osa liikluses osalejaid (läbilõige kogu ühiskonnast), on hääled umbes pooleks. Kui mingitest piirangutest alustada, võiks seda teha pigem kohalikel teedel. Kui puuduvad piiravad märgid, on lubatud 100. Sageli sõidan looklevatel teedel, kus kurvis kiiremini kui 60, oleks ohtlik, aga piiravaid märke pole. Kui seal lubatud 100-ga sõita, oleks teelt väljas. Reeglina on ohtlikes kohtades piiravad märgid ikka olemas, aga mitte igal pool. Liiklussurmade arvu poolest on autobahn võrreldes kohalike teedega 4-5 korda ohutum, seda ka praegu ja ilma piiranguteta. Kohalikel teedel võiks 100 asemel piirkiirus olla 90. Muidugi saastab mõttetu kihutamine autobahnidel rohkem keskkonda. Seda ma ei poolda küll. Kui ei ole kiire, oleks 130 igati optimaalne. Sellise kiirusega reeglina sõidangi. Aga vahetevahel on tühjal autobahnil ikka väga mõnus natuke rohkem g-jõudu tunda. :)


Tuttav käis g-jõudu proovimas MIG-29-tunne olla olnud nii mõnus, et arvas rohkem pole vaja :)
teretere
 

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby neto » 29 Apr 2021 17:22

No see on tore uudis küll, aga ilma piiranguteta ostetakse arvatavasti kõik kokku ja paisatakse kuskil (näiteks Indias) mustalt palju kallimalt müügile.
https://tervise.geenius.ee/rubriik/uudi ... t-muugile/
neto
 
Posts: 514
Joined: 26 Mar 2009 13:10

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby hh » 29 Apr 2021 18:15

Vanaema Lynett ütles hõbeda kohta, selle hind on maailma kõige rohkem allahinnatud metallidest ja tema hakkab oma hõbedat liigutama võib-olla alles siis, kui see saavutab oma õiglase positsiooni ehk 600 dollarit unts. Üks teine analüütik pakkus kolmekohalist hinda lausa, unts. Veel mainivad mõned tarkpead maikuud.

Väidetavalt hõbeda vajadus tuleviku tööstuses aina kasvab, seevastu selle varud aina kahanevad. Väidetavalt on Ameerikas ja Euroopa maades juba praegu probleem hõbeda ostmisega, kaupmeestel lihtsalt pole midagi müüa.

Hetke hind untsi kohta Eestimaa pinnal: https://tavid.ee/hobe/

Kirjutan eesti keeles sellepärast, et meie inimesed oskaksid kaaluda samu valikuid nagu maailma kõige rikkamad inimesed praegu.
Ja tormid on tulemas, nagunii.
hh
 

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby spl » 29 Apr 2021 18:26

Mis selle põletamise point on, tekitada veel rohkem surnuid juurde olematu õhukvaliteediga ? Kas Indias mingi usuteema või miks ei maeta neid maha. Kas tõesti mitte kusagil pole enam maad selles suures riigis ?

https://epl.delfi.ee/artikkel/93288029/india-pealinna-pargid-raiutakse-maha-et-surnukehade-jaoks-poletusmaterjali-saada
spl
Site Admin
 
Posts: 18092
Joined: 12 Feb 2008 20:59

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby td » 30 Apr 2021 08:07

ostsin endale luksmeetri (mis mõõdab ka ühikutes nimega "foot candles"), päris huvitav on teha vaatlusi, ostsin eeskätt kevadiste potitaimede jaoks

päeval aknal täispäikese käes 92 kLux
läänepoolsel aknal hommikul varjus 2 kLux (ilma pilvedeta)
samal aknal hommikul taimelambiga ca 9 kLux (sõltuvalt kaugusest rohkem või vähem)

hommikul õues vastu peegeldunud valgust 5 kLux
hommikul otse päikesesse 32 kLux

----
arvutiekraanilt silma kohal (tavaline lugemisasend) 18 Lux
arvutiekraanilt silma kohal max ekraaniheleduse (tavaline lugemisasend) korral 47 Lux
td
 
Posts: 15987
Joined: 13 Feb 2008 16:23

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby td » 30 Apr 2021 08:31

td
 
Posts: 15987
Joined: 13 Feb 2008 16:23

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby neto » 30 Apr 2021 09:51

Paistab, et maskid, möll vaktsiinidega ja piirangud ei kao lähiaastatel kuskile. Viirus on kahjuks väga aktiivselt võimeline muteeruma.

Brasiilias leiti hiljuti 18 mutatsiooniga variant.

https://www.cityam.com/new-super-covid- ... mutations/

Äsja tuvastati ka uus potentsiaalselt väga ohtlik Angoola variant, kus mutatsioone leiti 34 ja esmakordselt ka mujal kui B1 ahelas.

https://www.cityam.com/escape-mutation- ... ntibodies/
Last edited by neto on 30 Apr 2021 12:48, edited 2 times in total.
neto
 
Posts: 514
Joined: 26 Mar 2009 13:10

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby spl » 30 Apr 2021 10:17

Selline loosungite abil riigi avamine viib meid uude kaosesse, enne kui pole rahvastik vaktsineeritud, ei tohiks seda üldse sellises mastaabis teha nagu planeeritakse. Matemaatik saab asjadest aru, arstid saavad, poliitikud ei saa...

https://www.delfi.ee/artikkel/93296363/krista-fischer-nakatumise-langus-ei-ole-piisavalt-kiire-esmaspaevasesse-piirangute-leevendamisse-tuleb-suhtuda-ettevaatlikult

----

Need, kes tulevad reisilt, toovad nakkuse ja garantiini ei jälgi, koheselt haigekassas märge, COV ravi on vaid nende enda rahakoti pealt. Austrias istuksid peale "tervenemist" 6 kuud vanglas sellise tegevuse eest või maksavad 5 kohalise numbritega trahve.

https://epl.delfi.ee/artikkel/93190227/peeter-mardna-sustist-ja-maskist-keelduv-viiruse-levitaja-tuleb-kriminaalvastutusele-votta
spl
Site Admin
 
Posts: 18092
Joined: 12 Feb 2008 20:59

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby Majandushuviline » 30 Apr 2021 11:35

https://makroskoop.ee/suur-lahtestamine-kui-vabaduse-loppmang-i/

Sensoorses mõttes, nagu see suhestub raha ja võimuga, on loodav “konveier” väga rikaste püüdlus oma vara, mille hulka kuuluvad ka inimesed, organiseerida ja panna raha tootma efektiivsemalt kui eales varem. Teoloogilisel tasandil on “suure lähtestamise” motivaatoriks transhumanistlik kreedo, sügavalt juurdunud vastikustunne kõige loomuliku suhtes ja sellest välja kasvanud arusaam, et kõik bioloogilised eluvormid on justkui “vigased robotid”, mida annab täiustada, ristates neid masinatega viisil, mis mõtestab ümber kogu meie eksistentsi tähenduse ja trotsides sedasi surma ennast.

https://makroskoop.ee/suur-lahtestamine-kui-vabaduse-loppmang-ii/

Siiski vastab tõele ka see, et inimesed, kes näitavad sõrmega sotsiaalsete probleemide poole ja ütlevad, et meil on “suurt lähtestamist” vaja, on sama päritolu kui need, kes olukorra põhjustasid. Veel enam, planeedil jagub kõike piisavalt kõigi jaoks ja ainus põhjus, miks me millestki puudust tunneme, on see, et 0,0001% inimestest kontrollivad väga suurt osa kõigest. Iroonilisel kombel on tegemist samade inimestega, kes muretsevad selle pärast, et vajalikke ressursse ei jätku kõigile, suruvad läbi ideed ülerahvastatusest, sageli ise samal ajal innukalt sigides, ning nakatavad rahvast oma agendaga selliselt, et mitmed keskklassi noored ei tahagi lapsi saada, sest soovivad seeläbi “planeeti päästa”.

https://makroskoop.ee/suur-lahtestamine-kui-vabaduse-loppmang-iii/

Uues maailmas on riigid endiselt alles, aga nad kõik kuuletuvad kesksetele juhistele. Põhjus selleks on lihtne: selleks, et ülirikkad saaksid oma vara “globaalses külas” hallata, peavad iseseisvad valitsused käituma vähem nagu iseseisvad föderaalvalitsused ja rohkem nagu keskastmejuhid, kellel on aruandmiskohustus rahvusvaheliste võimukandjate ees. Digitaalne valuuta, krüpto ja mobiilsed maksed. Pea meeles, kodanikud peavad olema täielikult läbipaistvad ning kõigist oma tegemistest märgi maha jätma.

https://makroskoop.ee/suur-lahtestamine-kui-vabaduse-loppmang-iv/

Mis on parim viis panna rahvast “suure lähtestamise” segase plaaniga koostööd tegema? Hirm. Paistab, justkui oleks mõjuvõimsad finantshuvid “suure lähtestamise” kattevarjus üritanud esmalt oma eesmärkideni jõuda kliimaliikumise abil, kuid see ei suutnud piisavalt kiiresti vajalikul hulgal hirmu tekitada. On võimalik, et roheline liikumine oli oma algusaastatel väga hea ja aus, kuid suur osa sellest on praeguseks kaaperdatud erihuvide poolt ja seda piisavalt vargsi, et madalamal astmel tegutsejad isegi ei tea, kelle huve nad teenivad.
Majandushuviline
 

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby spl » 30 Apr 2021 12:44

spl
Site Admin
 
Posts: 18092
Joined: 12 Feb 2008 20:59

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby hh » 30 Apr 2021 13:47

Majandushuviline wrote:Teoloogilisel tasandil on “suure lähtestamise” motivaatoriks transhumanistlik kreedo, sügavalt juurdunud vastikustunne kõige loomuliku suhtes ja sellest välja kasvanud arusaam, et kõik bioloogilised eluvormid on justkui “vigased robotid”, mida annab täiustada, ristates neid masinatega viisil, mis mõtestab ümber kogu meie eksistentsi tähenduse ja trotsides sedasi surma ennast.


Just, see on "nende" lõppeesmärk, mis on "meie" eest aga varjatud. Toimub "konna keetmine madalal tulel". Aga vaatame, mai kuus VÕIB tulla paremaid uudiseid.

Respekt, et eesti keeles ilmub ka SISULISELT OLULISI ARTIKLEID -- muidugi väljaspool peavoolu meediat.

Tänane uudisvoog (arutelud.com jälgijatele pole see siiski uudis):
Maailma finantssüsteemi kriis tulekul? Hiina pangad asusid kiirkorras kulda koguma
https://makroskoop.ee/maailma-finantssu ... cIhO_MDg6Y

Varuge hõbedat, enne kui hilja: https://tavid.ee/hobe/
Ma ise olen kasvõi ühte münti ostmas käinud, 26 eurot ikka suudab kokku hoida. Raha ei tasu praeguses olukorras koguda.
hh
 

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby neto » 30 Apr 2021 19:37

Vastukaaluks statistikaameti rahvastikuprognoosidele (positiivne, positiivsem, veelgi positiivsem), koostas teadusnõukogu omalt poolt kolm nakatumise prognoosi (negatiivne, negatiivsem ja veelgi negtiivsem). ;)
https://www.err.ee/1608197101/teadusnou ... senaariumi
neto
 
Posts: 514
Joined: 26 Mar 2009 13:10

Re: Mõtisklused makromajandusest, kinnisvarast ja muust

Postby spl » 30 Apr 2021 20:09

Käib meeletu välikohvikute ehitamine käib, poed teevad rahvamasside vastuvõtmise jaoks ettevalmistusi jne jne. Ei pea olema tippmatemaatik, et juuli keskel kolmas laine kohal täies mahus. Võib juhtuda, et jaanipäev juba. Probleem selles, et vaktsineerimine ei jõua järgi ja ikkagit korralik kaos ning venib. Esmaspäev siis 50+ vaktsineerimisajad digiregistratuuris, kui see IT lahendus jälle kokku ei kuku, teen risti seinale :twisted:

Aga tõsiselt, selline loosungite stiilis avamine täielik Reformi stiilis BS...

2.5 nädalat tuleks veel oodata!

---

Tean, et oma realismiga rikun peo ära, aga sügiseks on paljudel vanainimestel vaktsiini toime ju väga nõrgaks jäänud ja tuleks uuesti teha. Sain teada, et piisav arv COV antikehi on 20 000 ühikut milliliitri kohta. Vanematel meestel langeb antikehade arv väga kiiresti.

---

https://www.err.ee/1608197335/fischer-kolmandat-koroonalainet-ilmselt-valtida-ei-onnestu
spl
Site Admin
 
Posts: 18092
Joined: 12 Feb 2008 20:59

PreviousNext

Return to Kinnisvarast / Majandusest

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 29 guests

cron