neto wrote:Kõige vasakpoolsemas reas lähevad kiiremad ka 140 pealt vupsti ja vupsti mööda (nii 200 ga ja rohkem). Olen imestanud, et seda tehakse sageli just mingite vanade ja prostade autodega, paljud Renault mudelid sealhulgas.
td wrote:neto wrote:Kõige vasakpoolsemas reas lähevad kiiremad ka 140 pealt vupsti ja vupsti mööda (nii 200 ga ja rohkem). Olen imestanud, et seda tehakse sageli just mingite vanade ja prostade autodega, paljud Renault mudelid sealhulgas.
Rootsis-Norras on pigem Audi ja VW (ning BMW) need, millega kiirust ületades silmapiiri taha sõidetakse.
neto wrote:Muidugi on palju kiirustavaid sportautosid ja muidu igasugu ägedaid pille, mis lasevad lõdvalt minna üle 250.
pop wrote:ja veel natuke samasse sektorisse - väga hea video Veritasiumilt nn "planned obsolescence" teemal (Apple tema videosid ilmselt toetama ei hakka
https://www.youtube.com/watch?v=j5v8D-alAKE
(ja see 120 a järjest põlenud pirn on kah suht muljettavaldav)
oliver253 wrote:neto wrote:Muidugi on palju kiirustavaid sportautosid ja muidu igasugu ägedaid pille, mis lasevad lõdvalt minna üle 250.
Huvitav on see, et Autobahnil saavad sama teed jagada aeglased veokid, 130km/h soovitusliku kiirusega kulgevad tavasõitjad ja piiranguteta lõikudel kogu spidomeetri ulatust kasutavad juhid, aga hukkunuid on Euroopa keskmise jagu. 2x rohkem, kui Suurbritannias, aga 2x vähem, kui USAs.
neto wrote:Ehee!
https://www.err.ee/1608193843/renault-p ... ile-tunnis
Saksas nüüd Renault müük küll langeb.
Tavaliselt sõidan Saksas autobahnil rahulikult nii 130-140 km tunnis. Mõnikord lasen ka kiiremini, aga vaid siis, kui on päriselt kiire. Kõige vasakpoolsemas reas lähevad kiiremad ka 140 pealt vupsti ja vupsti mööda (nii 200 ga ja rohkem). Olen imestanud, et seda tehakse sageli just mingite vanade ja prostade autodega, paljud Renault mudelid sealhulgas. Muidugi on palju kiirustavaid sportautosid ja muidu igasugu ägedaid pille, mis lasevad lõdvalt minna üle 250. Teinekord olen ise ka kõige vasemas reas möödasõidul 160-170ga ja siis näed, kuidas tagant lähenevad kiirelt tuled, millega muidugi metsikult vilgutatakse.
projekteerija wrote:neto wrote:Ehee!
https://www.err.ee/1608193843/renault-p ... ile-tunnis
Saksas nüüd Renault müük küll langeb.
Tavaliselt sõidan Saksas autobahnil rahulikult nii 130-140 km tunnis. Mõnikord lasen ka kiiremini, aga vaid siis, kui on päriselt kiire. Kõige vasakpoolsemas reas lähevad kiiremad ka 140 pealt vupsti ja vupsti mööda (nii 200 ga ja rohkem). Olen imestanud, et seda tehakse sageli just mingite vanade ja prostade autodega, paljud Renault mudelid sealhulgas. Muidugi on palju kiirustavaid sportautosid ja muidu igasugu ägedaid pille, mis lasevad lõdvalt minna üle 250. Teinekord olen ise ka kõige vasemas reas möödasõidul 160-170ga ja siis näed, kuidas tagant lähenevad kiirelt tuled, millega muidugi metsikult vilgutatakse.
Aga milleks prantsuse autotootjale see 180-ndki ? Nüüd juba üle aasta või oli seda rohkem pole tavalistel teedel (alla nelja raja ja põrkepiirdeta jms. detailideta) üle 80 km/h lubatud seal kusagil. Sellega nad saavutasidki hukkunute jms. kiire languse. Eesmärk on aga nullvisoon. Seega peagi alandatakse ka kiirteedel sõidukiiruseid. Hollandlased tegid seda EL survel juba mullu. Ka Sakslastel seisavad ees muutuste ajad...Poliitikud seda teemat näppida ei soovi (ka rullnoka hääl on neile oluline) aga pean võimalikuks, et hoopis Saksa enda autotööstus võib samaga Renaultile järgneda.
neto wrote:projekteerija wrote:neto wrote:Ehee!
https://www.err.ee/1608193843/renault-p ... ile-tunnis
Saksas nüüd Renault müük küll langeb.
Tavaliselt sõidan Saksas autobahnil rahulikult nii 130-140 km tunnis. Mõnikord lasen ka kiiremini, aga vaid siis, kui on päriselt kiire. Kõige vasakpoolsemas reas lähevad kiiremad ka 140 pealt vupsti ja vupsti mööda (nii 200 ga ja rohkem). Olen imestanud, et seda tehakse sageli just mingite vanade ja prostade autodega, paljud Renault mudelid sealhulgas. Muidugi on palju kiirustavaid sportautosid ja muidu igasugu ägedaid pille, mis lasevad lõdvalt minna üle 250. Teinekord olen ise ka kõige vasemas reas möödasõidul 160-170ga ja siis näed, kuidas tagant lähenevad kiirelt tuled, millega muidugi metsikult vilgutatakse.
Aga milleks prantsuse autotootjale see 180-ndki ? Nüüd juba üle aasta või oli seda rohkem pole tavalistel teedel (alla nelja raja ja põrkepiirdeta jms. detailideta) üle 80 km/h lubatud seal kusagil. Sellega nad saavutasidki hukkunute jms. kiire languse. Eesmärk on aga nullvisoon. Seega peagi alandatakse ka kiirteedel sõidukiiruseid. Hollandlased tegid seda EL survel juba mullu. Ka Sakslastel seisavad ees muutuste ajad...Poliitikud seda teemat näppida ei soovi (ka rullnoka hääl on neile oluline) aga pean võimalikuks, et hoopis Saksa enda autotööstus võib samaga Renaultile järgneda.
Osad poliitikud soovivad seda teemat vägagi näppida - loomulikult roosarohemanna edendajad. SPD-l on see lausa ametlik valimiskampaania teema. Käesolev Bundestagi koosseis igatahes on senise piirkiiruse 130 tagasi lükanud. Mis saab pärast järgmisi valimis, seda muidugi ei tea. Samas ei ole asi nii mustvalge, et oleks ühel pool rullnokad ja teisel pool rohehipsterid. ADAC-i liikmete hulgas, mis hõlmab suurt osa liikluses osalejaid (läbilõige kogu ühiskonnast), on hääled umbes pooleks. Kui mingitest piirangutest alustada, võiks seda teha pigem kohalikel teedel. Kui puuduvad piiravad märgid, on lubatud 100. Sageli sõidan looklevatel teedel, kus kurvis kiiremini kui 60, oleks ohtlik, aga piiravaid märke pole. Kui seal lubatud 100-ga sõita, oleks teelt väljas. Reeglina on ohtlikes kohtades piiravad märgid ikka olemas, aga mitte igal pool. Liiklussurmade arvu poolest on autobahn võrreldes kohalike teedega 4-5 korda ohutum, seda ka praegu ja ilma piiranguteta. Kohalikel teedel võiks 100 asemel piirkiirus olla 90. Muidugi saastab mõttetu kihutamine autobahnidel rohkem keskkonda. Seda ma ei poolda küll. Kui ei ole kiire, oleks 130 igati optimaalne. Sellise kiirusega reeglina sõidangi. Aga vahetevahel on tühjal autobahnil ikka väga mõnus natuke rohkem g-jõudu tunda.
Majandushuviline wrote:Teoloogilisel tasandil on “suure lähtestamise” motivaatoriks transhumanistlik kreedo, sügavalt juurdunud vastikustunne kõige loomuliku suhtes ja sellest välja kasvanud arusaam, et kõik bioloogilised eluvormid on justkui “vigased robotid”, mida annab täiustada, ristates neid masinatega viisil, mis mõtestab ümber kogu meie eksistentsi tähenduse ja trotsides sedasi surma ennast.
hh wrote:Majandushuviline wrote:Teoloogilisel tasandil on “suure lähtestamise” motivaatoriks transhumanistlik kreedo, sügavalt juurdunud vastikustunne kõige loomuliku suhtes ja sellest välja kasvanud arusaam, et kõik bioloogilised eluvormid on justkui “vigased robotid”, mida annab täiustada, ristates neid masinatega viisil, mis mõtestab ümber kogu meie eksistentsi tähenduse ja trotsides sedasi surma ennast.
Just, see on "nende" lõppeesmärk, mis on "meie" eest aga varjatud. Toimub "konna keetmine madalal tulel". Aga vaatame, mai kuus VÕIB tulla paremaid uudiseid.
Respekt, et eesti keeles ilmub ka SISULISELT OLULISI ARTIKLEID -- muidugi väljaspool peavoolu meediat.
Tänane uudisvoog (arutelud.com jälgijatele pole see siiski uudis):
Maailma finantssüsteemi kriis tulekul? Hiina pangad asusid kiirkorras kulda koguma
https://makroskoop.ee/maailma-finantssu ... cIhO_MDg6Y
Varuge hõbedat, enne kui hilja: https://tavid.ee/hobe/
Ma ise olen kasvõi ühte münti ostmas käinud, 26 eurot ikka suudab kokku hoida. Raha ei tasu praeguses olukorras koguda.
Return to Kinnisvarast / Majandusest
Users browsing this forum: No registered users and 114 guests