Jälle käks sedasi nagu meil ikka... Eitatakse. Eitatakse. Salatsetakse. Varjatakse .... jne. senikaua kui tuleb pressiteade, et näe kahjuks siiski oligi kõik nii nagu loodus- ja muude seaduste kohaselt olema pidi isegi nutikama 4b koolijütsi teadmiste kohaselt.
Irooniana siis Vakra (Keskkonnaamet) asub asja alles siis uurima, kui piltlikult ninnu kaka sisse lükatakse ja lükkajaks on mingi ülevaltpoolt tulnud käsku täitev juriidiline dokument.
a`la kõik need juhud, kui mõni asjaarnastajast hobikeskkonnaaktivist või suva möödajalutaja on kogu sotsiaalmeedia hävingust pilte täis toppinud ja sealt ka ajakirjandus need esikehekükjele seadnud... Kaevandusse ja põlevkivikatla juurde juhuslikult keegi ei satu (see on välistatud) sest need asuvad mehitatud valvega alal.
Ja sama ka Rail Baltikaga. Nii meil kui ka kahjuks Lätis. Rohkem vassida ei saa... Liiga palju miljardeid on puudu ja nüüd siis saame teada, et selle kiirrongiga ei saa ka Riiga.
https://www.err.ee/1609533730/lati-ehit ... iast-mooda Ehk võime end "õnnitleda"... Nagu paljud eksperdid arvasid...sellega ei saagi kuhugi, mis võiks olla mingisugune atrakttiivne sihtkoht.
Esimesena kadus sihtkohana Berliin . Siis Pärnu suuna tavarongiühendus. Siis rööbaste hulka e. sõidugraafikute kvaliteet ja ilmselt ka kiirus ning iga remondiga kaasnevad pikad perioodid kui kiirrongiühendust ei ole. (meie laiuskraadil tähendab see seda, et suvel sageli sõita ei saa...
asenduslennukid) Ilmselt neid ärakadumisi saab veel hulgem olema aga jääb vaid tohutu kulu ja jalus vedelev monumentaalne infra ning selle jupikaupa lammutamise kulu. ENSV ajal ju rajati müütilist kiirtrammi. Nüüd on sellest alles vaid kanal Lasnamäel (osalislt valmisehitatud depoohoone jäänused suht hilkuti vaikselt lammutati) ja mälestus eest ära lammutatud asumitest ja hoonetest jms.